Mart ayında Norveçdə elektrik avtomobillərinin satışı 93,2% təşkil edib ki, bunun da 84,1%-i təmiz elektrik avtomobilləri, 9,1%-i isə plug-in hibridləri (PHEV) olub.
Digər paylaşımlar:
🔹1,8% dizel;
🔹4,2% hibridlər (HEV);
🔹0,38% benzin.
PHEV satışları fevralda 1,5%-dən martda 9,1%-ə yüksəldi. Niyə belə bir atlama? Fakt budur ki, PHEV-lərə vergilər aprelin 1-dən xeyli artıb. Martda onları köhnə qiymətə almaq üçün sonuncu şans var idi. Bu, BEV payının müvəqqəti azalmasına səbəb oldu, lakin yenə də illik 28,5% artdı.
Ən çox satılan modellər
Yenilənmiş Tesla Model Y Juniper-in tədarükləri mart ayında Norveçdə başlayıb və o, 1817 ədədlə birinci yeri tutub.
İkinci yerdə 582 ədədlə Volkswagen ID.Buzz qərarlaşıb ki, bu da brendin son bir ildəki ən yüksək satış həcmidir. Üçüncü yerdə 553 ədədlə Nissan Ariya (keçən ayın lideri) qərarlaşıb.
Volkswagen modelləri ilk onluqda beş yeri tutub.
Xpeng G6 (siyahıdakı yeganə Çinli) fevralda 20-ci yerdən (127 ədəd) martda 15-ci yerə (183 ədəd) yüksəlib.
Hyundai Inster siyahıda yoxdur, lakin fevralda 62 ədəddən martda 105 ədədə yüksəlib. Bu tendensiyaya görə, o, may və ya iyun aylarında ilk 20-yə daxil olmalıdır, baxmayaraq ki, çox şey Hyundai-nin Koreyadan Avropaya çatdırılma cədvəlindən asılı olacaq.
Üç BEV modeli mart ayında debüt etdi. Tesla Model Y-nin rəqibi olan 22 ədəd Voyah Courage satılıb.
MG S5 19 ədəd satılıb, lakin hələ də rəsmi olaraq Norveçdə alıcılara təqdim edilməyib (avtomobillər yəqin ki, sınaq diskləri və salonlar üçün nəzərdə tutulub).
Yeni Citroen e-C3 Aircross cəmi 1 ədəd satılıb.
İlk 20-dən bir qədər kənarda BYD Sealion və Audi A6 e-tron var, onların hər biri şəxsi satış rekordları dərc edib.
İndiyə qədər yalnız bir Çin modeli var, lakin onun satışları artıb və BYD Sealion ilk iyirmiliyə daxil olub. Statistikaya nəzarət edəcəyik.