1086 at gücündə BYD Han L AWD diapazonu bəlli oldu

1086 at gücündə BYD Han L AWD diapazonu bəlli oldu

Çinin MIIT iki mühərrikli və tam ötürücülü BYD Han L-nin elektrik versiyasının yürüşü haqqında məlumat yayıb. Güclü sedan CLTC standartına uyğun olaraq bir şarjla 601 km yol qət edə bilir. Eyni zamanda, arxa təkərli və 670 at gücünə malik elektrik mühərriki olan versiya. eyni standarta uyğun olaraq 701 km məsafəyə malikdir

 

Avtomobil 30 500 rpm-ə çata bilən yeni BYD arxa elektrik mühərriki ilə təchiz olunub və bu onu Koenigsegg Gemera-dan sonra dünyada ikinci ən sürətli edir. Bunun sayəsində BYD Han L AWD 100 km/saata cəmi 2,7 saniyəyə sürətlənir. BYD Çində 300.000 yuandan başlayacaq bu modellə daxili bazarda sıçrayış etməyi planlaşdırır.

 

BYD Han L EV törəmə şirkəti FinDreams tərəfindən istehsal olunan 83,2 kVt/saatlıq LFP batareya variantını təklif edir. Bu batareyanın çəkisi 640 kq-dır. İlkin məlumata görə, BYD Han L 945V yüksək gərginlikli sistemdən istifadə edir. Bu həll, hətta -30 dərəcə Selsi kimi aşağı temperaturda belə batareyanı cəmi 24 dəqiqə ərzində 16%-dən 100%-ə qədər doldurmağa imkan verir. 16%-dən 80%-ə qədər doldurulması cəmi 10 dəqiqə çəkir. Bu akkumulyator BYD Han L-nin həm arxa ötürücülü, həm də tam ötürücülü versiyalarında istifadə olunur.

 

BYD Han L sadəcə başqa bir elektrik sedan deyil, digər istehsalçılar üçün real təhlükədir! Nəhəng güc qorxulu şəkildə əlçatan olur. Bəlkə qanunvericilik səviyyəsində belə sürətli avtomobilləri idarə etmək üçün xüsusi vəsiqələrin verilməsi barədə düşünək?