İsveç komandası ilk dəfə olaraq Aralıq dənizini elektrik qayığı ilə uğurla keçib.
Səyahət təmiz dəniz nəqliyyatının gələcəyində mühüm mərhələni qeyd edir və göstərir ki, elektrik qayıqları təkcə göllər və sakit limanlar üçün deyil, həm də açıq dənizə hazırdır.
Yeri gəlmişkən, Candela C-8 Polestar Edition, Polestar ilə əməkdaşlıqda hazırlanmış, sürəti artırdıqda sözün əsl mənasında sudan qalxan elektrikli hidrofoil qayıqdır.
Onun kompüterlə idarə olunan hidrofoilləri qayığın suda qalan yeganə hissəsidir və ənənəvi qayıqlarla müqayisədə enerji sərfiyyatını təxminən 80% azaltmağa kömək edir.
Qayıq İspaniyanın Sotogrande şəhərindən Şimali Afrikanın Seutaya qədər Cəbəllütariq boğazı vasitəsilə 24 dəniz mili qət edib.
Bütün səyahət bir saatdan çox çəkdi - ənənəvi yüksək sürətli bərələrin sürəti ilə, lakin daha az enerji istehlakı və sıfır emissiya ilə.
Bu, sadəcə olaraq reklam məqsədi daşımır - bu hərəkət akkumulyatorla işləyən gəminin hazırda iri, çirkləndirici dizel bərələrinin xidmət etdiyi regional bərə marşrutlarını idarə edə biləcəyini göstərdi.
Cəbəllütariq üzrə gediş-gəliş cəmi 40 kVt/saat enerji sərf etdi – təxminən 8 avro. Bir benzinlə işləyən qayıq eyni məsafəyə 50 litr yanacaq sərf edəcək ki, bu da təxminən 90 avroya başa gəlir. Bu, texniki xidmət xərclərinin və emissiyaların əhəmiyyətli dərəcədə azaldılmasını nəzərə almasaq, təkcə yanacağa 10 dəfədən çox qənaət deməkdir.
Candela C-8 69 kVt/saat batareyaya və 30 dəqiqə ərzində 80%-ə qədər sürətli doldurma qabiliyyətinə malikdir. O, 40 km/saat sürətlə 57 dəniz mili (105 km) məsafə qət edir ki, bu da onu dünyanın ən uzun mənzilli və ən sürətli enerji dolduran elektrik gəmisi edir.